wtorek, 9 września 2008

spam na gadu

Ja wiem, że to są boty.. ale ile radości daje taki dialog:



6132849: (21:32)
Chcesz sprawdzić jak wysoki masz iloraz inteligancji lub zarobić ??
Nie zwlekaj i rozwiąż test wchodząc na: www.iq-test.bloog.pl
Pozdrawiam ;* ;* i zapraszam.. ;)
Ja: (21:33)
nie, spierdalaj.


wykazałem się przede wszystkim brakiem kultury osobistej, ale co tam :)
przez chwile poczułem się jak ostatni sprawiedliwy, wyjęty spod prawa jedi, walczący o wolność dla zwykłych użyszkodnikow i o smierć dla spamerow.. ale tylko przez chwilę..

1 komentarz:

eXistenZ pisze...

Stwierdziłem kiedyś, że odpowiadanie na spam jest jak próba dyskusji z automatyczną sekretarką.

Stukanie w klawiaturę w takiej sytuacji jest bez sensu. Ja zwykle mruczę "spierdalaj" pod nosem, a potem zamykam okienko ;)