środa, 9 kwietnia 2008

Good news is no news.

Zdecydowanie, dobra wiadomość to brak wiadomości. Lubie jak skrzynka pocztowa jest pusta. Z drugiej strony, zapowiada to jedynie tyle, że lawina której się spodziewam rozłoży się dużo mniej łagodnie. Ale póki skrzynka pusta, puty spokój i cisza.

W sumie.. czytelnicy tego bloga, mogą potraktować to w ten sam sposób :) brak postów nie jest taki zły..

no i jutro ide kupić sobie nowego przyjaciela, taki mam przynajmniej plan. Oczywiście zawsze może mnie ktoś zadźgać na skrzyżowaniu (http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/839078.html), albo może braknąć prądu (http://wiadomosci.onet.pl/1725515,11,1,1,item.html).

w tej całej niedorzeczności trzeba nauczyć się żyć z dnia na dzień, bo szkoda życia na pierdoły, a z drugiej strony podejmować decyzje na 30 lat w oparciu o informacje zebrane w kilka miesięcy.

a Piotr Rogucki skomentował to już kiedyś celująco:


PROROCY PORZYGALI SIĘ I ŚPIĄ
POECI UMIERAJĄ W GROBACH STROF
ANIOŁY ŚMIERDZĄ POTEM, ŻRĄ KIEŁBASĘ
MAJĄ W DUPIE ŻYWYCH
ZGINĘŁA W NIEPOKOJU WIELKICH MIAST
OSNUTA HURAGANEM DURNYCH SPRAW
MALEŃKA TAJEMNICA - BYCIA W CISZY
LUB PO PROSTU BYCIA

GINIE NADZIEJA I MOC
ROŚNIE APETYT NA ZŁO
ZWYCIĘŻĄ CI, CO NIENAWIŚCIĄ SILNI
SZYDZĄ Z INNYCH
NAD MIASTEM WYRÓSŁ JAK KRZYK
I ZAMKNĄŁ DROGĘ DO GWIAZD
OGROMNY WSTYD I STRACH PRZED CISZĄ
ETERYCZNĄ

MIMO ŻE ZGUBIŁEM SIĘ
MIMO ŻE ZABRNĄŁEM W MROK
WYMIESZAŁEM Z BŁOTEM KREW
OCALEJĘ MIMO TO
TRZEBA UPRZYTOMNIĆ SOBIE ŻE
NAWET KIEDY WSZYSTKO STRACI SENS
ZNAJDZIESZ PRZESTRZEŃ GDZIE
WIELKA WIARA TŁUMI LĘK

I JEŻELI TAK MA BYĆ, ŻE POMIMO WSZYSTKO
JA WYDOSTANĘ SIĘ
TO CHYBA WARTO
WIERZYĆ

MIMO ŻE...



...cisza...

Brak komentarzy: