czwartek, 10 kwietnia 2008

pop

ilość postów w dniu dziesiejszym (i ostattnich) wskazuje, że powinienem robić coś, na co absolutnie nie mam ochoty. Tak więc, jak to sie mówi, ojej, było takie mądre słowo... no nie ważne; tak więc brak chcenia przelewa sie na ilość wpisów tutaj. A co ja to chciałem.. a właśnie, popatrzcie na to..

http://muzyka.onet.pl/0,1727300,newsy.html

znaczy tam jest teledysk.. wydawało mi się, że ich3 to kicz.. ale tutaj.. hmmm... pop (ewidentny, z resztą podpisany w nagłówku) a do tego.. a jakże punk/emo i głosik a la Brytney; 

lalka, trumna, trampki i prawie rock'n'roll - ciekawe czy te 4 akordy zarobiły milion?

ps. az sie nowy tag stworzyl.... ech..

3 komentarze:

eXistenZ pisze...

Aaa, ubiegłeś mnie... zobaczyłem parę zdjęć Toli oraz okładkę tej ich najnowszej płyty i też chciałem cos o tym napisać. Ale nie wymyśliłem nic bardziej wyszukanego niż:

JAK MOżNA TAK WYGLąDAć?????

PS. Oglądnąłem ten pożal-się-Boże-teledysk z w miarę stoickim spokojem, bo co sie będę bzdurami przejmował, ale w momencie kiedy myślałem, że gorzej już być nie może, zaczęła się wstawka rapowa.
Parafrazując Lewickiego: ja się nie śmiałem, bo przybiła mnie marna kondycja umysłowa narodu.

eXistenZ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
eXistenZ pisze...

Zlukaj to:
http://infobot.pl/r/qB4